I nærkontakt med delfiner ved Monky Mia

lørdag den 11. oktober 2008

HvorFOR svinger vandet den forkerte vej rundt i vasken?

Nu synes I derude maaske at jeg spoerger dumt, og det KAN maaske osse godt vaere tilfaeldet.. Men jeg maa tilkendegive at jeg ganske enkelt IKKE fatter hvorfor vandet koerer den modsatte vej rundt i vasken, naar man slukker for vandhanen og ser det sidste vand loebe ud i afloebet..? Jeg er klar over at det maa have noget at goere med at jeg befinder mig paa den anden side af jorden - eller hvad? Altsaa, hjemme i kaere Europa loeber vandet MED uret, hernede loeber det IMOD.. Hvornaar skifter det? I hvilket land bestemmer vandet sig pludselig for at svinge i modsatte retning? JEG FATTER DET IKKE!! Hvilken vej svinger det / loeber det ud i Canada? OH, VIDENDE VAESNER, SAA HJAELP MIG DOG!!

P.s. Sydney er den DEJLIGSTE by.. Jeg elsker den! Jeg er ikke meget for storbyer.. L.A for eksempel var temmelig nedern, i hvert fald downtown.. Sydney er heeelt, helt anderledes og er helt sikkert paa min top-ti over snacke steder i verden. Vi blir boende paa dette fem-stjernede YHA-hostel (MED svoemmepoel og saune paa taget.. uuum) - her dejligt og det er i virkeligheden mest som et hotel, men det er AAAALT for dyrt, saa fra tirsdag af og en uge frem bor vi et stykke laengere nede af gaden.. Backpackers City Central hedder det vist.. Det ligner et MEGET alternativt sted. Men vi glaeder os, OSSE til trods for at en nordmand i gaar proevede at bilde os ind at de havde kakkerlakker.. PJAT! Hvis jeg moeder saadan en maa jeg jo bare loebe meget hurtigt ud af badet og saa taenke meget intents paa at vi kun gir 18 spir pr nat... :)

Kaerligst Mai

Ingen kommentarer: