I nærkontakt med delfiner ved Monky Mia

søndag den 19. april 2009

Oejeblikke fra Thailand

Verdens dejligste strand... Haadrin, Koh Phangnan.



Med maling overALT...


.. og i det rigtige lys er det meget sjovere :)


Boern paa stranden paa Koh Phangnan.



Et styk snegl, om nogen lyster det?


En lagoon paa Koh Phangnan.

Kobraslanger. Hvis nogen skulle vaere i tvivl.



Dame fra een af tribe-landsbyerne oppe i bjergene i Nordthailand. Alle kvinder og boern foedt ved fuldmaane faar ringe om halsen, saa de faar en laaang hals. Damen her har tygget noget sort stads blandet med andet godt fra naturen (jeg smagte det.. it's a no go) for at goere taenderne (som rent faktisk er tilstede) staerkere.



Boern i Nordthailand.



Katrine og jeg ved det hvide tempel, oppe i bjergene i Nordthailand..







Paa baadtur ved Laos og Burma. Bemaerk at manden bagved os, som styrer baaden, har motorcykelhjelm paa :D





Paa besoeg i en Orkideefarm, Nordthailand.




The Golden Triangle med Lars og Kim..





ATV-ride i Nordthailand.. Det var sygt. Jeg var cirka en milimeter fra at skide en groen ilder, saa da det blev lidt for vildt for mig og jeg naesten havnede ude i groeften, hoppede jeg bagpaa Lars :)


Hver dag byder paa endnu en fantastisk solnedgang. Her Koh Phangnan.



Paa scootertur paa Koh Phangnan :)



Koh Tao. Suk.




Koh Phangnan.


Tempel i forbifarten, Koh Phangnan. Templerne i Thailand er alle smukke og nyrenoverede, mens andre bygninger aldrig blir renoveret.



Alt for nu, fine Danmark. Vi ses om lidt.
M.





Ingen kommentarer: